Twee dagen voor Dday - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Iris Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu Twee dagen voor Dday - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Iris Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

Twee dagen voor Dday

Blijf op de hoogte en volg Iris

04 September 2013 | Nederland, Hapert

Hi Mates,

Overmorgen is het zover, dan zal ik vanaf Schiphol, waar ik mijn waardig uitzwaaicomité zal moeten achterlaten, vertrekken naar Australië.
Onwijs spannend allemaal, heb dan ook al diverse slapeloze nachten achter de rug.

De komende 6 maanden zal ik jullie via deze site (irisspreeuw.waarbenjij.nu) op de hoogte houden van alle avonturen.
De eerste twee maanden verblijf ik in Brisbane, waar ik een Engelse cursus ga volgen. De laatste 4 maanden is surviven in het ruige, veelzijdige landschap van kangoeroes en crocodile dundees.

Ik heb er heel veel zin in, al hebben mijn uitwerpselen nog nooit zoveel verschillende kleuren gekend!;)

Een avontuurlijke groet, vanuit het nu nog groene Hapert.

x Iris


  • 04 September 2013 - 10:13

    Kees En Nicole Spreeuwenberg:

    We gaan je missen, maar met zo'n reis voor de boegen is het 't allemaal meer dan waard. Wordt absoluut toppie, toppie. Kangeroevlees is overigens mals en zoetig.
    Wel svp regelmatig contact houden, want anders moeten we Interpol inschakelen.
    Onwijs fijne tijd en geniet het!!!!!
    Dikke kus van je vader.

  • 04 September 2013 - 11:36

    Fleur:

    Aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, het wordt zo VET!! Ik ben GIGANTISCH jaloers, zoals je ziet aan mijn caps Lock gebruik. En lieve zus...als het feesten, de cultuur, de temperatuur, de mooi stranden, de natuur en de lekkere surfers je niet aanstaan, kom je gewoon lekker naar huis. Naar huis waar het regent, sneeuwt en mensen zeiken. helemaal prima :)

    Tot morgen

    xxxx

  • 04 September 2013 - 19:58

    Niels:

    Ha Iris! Ook wij zullen je missen, vooral met Sinterklaas.
    Gaaf dat je deze kans pakt hoor! Ik wens je heel veel plezier!
    Geniet er gewoon van! En doe de groetjes aan Marieke.....:). X Niels

  • 04 September 2013 - 21:14

    Frits En Aura:

    Dag Iris,

    Je gaat eindelijk de vleugels uitspreiden om de wereld te gaan ontdekken.
    Geniet er van zoveel het maar mogelijk is.
    Aura en ik wensen je een gezond en genieten met volle teugen. En indien je het beter vindt dan schrijven we in het Engels.

    Groet en een mooie reis

    Aura en Frits

  • 05 September 2013 - 01:34

    Nadine:

    Collega,
    Zoals ik je beloofd heb ga ik je zeker volgen! Heb je blog al toegevoegd aan mijn favorieten.
    Ben nu al benieuwd naar de mooie verhalen. Erg veel succes en plezier natuurlijk.

    X Nadine.

  • 05 September 2013 - 08:06

    Shivra:

    Lieve Iris !
    Ik zal je tot in de puntjes volgen! Ben benieuwd naar al je nieuwe spannende verhalen "lees:surfhunks"
    Dan word het maar lekker Skype-daten het komende half jaar.
    Zal je missen , en geniet van je geweldige, waanzinnige , tegekke ,prachtige avontuur daar!
    Een hele dikke smakzoen van de van Baastjes

  • 05 September 2013 - 08:37

    Elvera:

    Het wordt vast een geweldige ervaring waar je de rest van je leven nog aan terug zal denken.

    Zet al je zintuigen open, go with the flow & enjoy the trip!

    Geniet!
    Groetjes,
    Elvera


  • 06 September 2013 - 14:00

    Huib:

    Hee Iris,
    Heel veel plezier en succes!
    Doe geen dingen die ik ook niet zou doen;)
    x Huib

  • 06 September 2013 - 14:01

    Huib:

    P.S. Jaloers

  • 09 September 2013 - 09:11

    Kees Spreeuwenberg:

    Australia, here I am....wow......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 770
Totaal aantal bezoekers 7459

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 09 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: